Nová televízna kampaň Profesie bude zameraná na Poslov dobrých prác

19. septembra 2016
2 min

[:sk]V Profesii prichádzame v septembri s novou kampaňou, ktorá nadväzuje na komunikáciu zo začiatku roka. V jesennej kampani pokračujeme v motivácii ľudí, ktorí sú v práci nespokojní, no chýba im odhodlanie prácu skutočne zmeniť. Pomôcť pri hľadaní im majú tzv. „Poslovia dobrých prác“, ktorí im prostredníctvom kampaňovej webstránky môžu vhodnú ponuku odporučiť.

logo-pdp

„Situácia na pracovnom trhu aktuálne praje ľuďom, ktorí si hľadajú prácu, o čom svedčia aj štatistiky z nášho portálu, kde denne pribudne v priemere 700 pracovných ponúk. Keďže práve rodina a naši blízki s nami prežívajú každodenné radosti aj starosti, poznajú našu frustráciu a nespokojnosť s prácou, stávajú sa aj hlavnými motivátormi pre odporúčanie novej práce. V kampani sme sa zamerali na odporúčanie zaujímavých pracovných ponúk svojim blízkym, keďže prostredníctvom Profesia.sk pošlú užívatelia v priemere 16 000 takýchto odporúčaní za mesiac,“ uviedla Ivana Molnárová, výkonná riaditeľka spoločnosti Profesia.

Z analýzy odporúčaní vyplýva, že odporúčané ponuky motivujú ľudí k reakcii na pracovnú ponuku viac, ako ponuky neodporúčané, pričom najčastejšie hľadajú prácu pre svojich blízkych ženy vo veku 25 až 55 rokov.

Na základe pozitívnych výsledkov z prieskumu minulej televíznej kampane sme sa rozhodli vizuálne nadviazať na predošlú kampaň krátkymi TV spotmi. Kampaň „Buď posol dobrých prác“ budete môcť vidieť v televízii, na reklamných nosičoch na vybraných miestach a tiež na internete. Ako sme televízne spoty natáčali a ich výsledok si môžete pozrieť v nasledujúcich videách.

https://youtu.be/5Klsv7hW7xg

https://youtu.be/CE7UM2PVxog[:]

Napísal Anton Khúla