[:sk]V Profesii prichádzame v septembri s novou kampaňou, ktorá nadväzuje na komunikáciu zo začiatku roka. V jesennej kampani pokračujeme v motivácii ľudí, ktorí sú v práci nespokojní, no chýba im odhodlanie prácu skutočne zmeniť. Pomôcť pri hľadaní im majú tzv. „Poslovia dobrých prác“, ktorí im prostredníctvom kampaňovej webstránky môžu vhodnú ponuku odporučiť.
„Situácia na pracovnom trhu aktuálne praje ľuďom, ktorí si hľadajú prácu, o čom svedčia aj štatistiky z nášho portálu, kde denne pribudne v priemere 700 pracovných ponúk. Keďže práve rodina a naši blízki s nami prežívajú každodenné radosti aj starosti, poznajú našu frustráciu a nespokojnosť s prácou, stávajú sa aj hlavnými motivátormi pre odporúčanie novej práce. V kampani sme sa zamerali na odporúčanie zaujímavých pracovných ponúk svojim blízkym, keďže prostredníctvom Profesia.sk pošlú užívatelia v priemere 16 000 takýchto odporúčaní za mesiac,“ uviedla Ivana Molnárová, výkonná riaditeľka spoločnosti Profesia.
Z analýzy odporúčaní vyplýva, že odporúčané ponuky motivujú ľudí k reakcii na pracovnú ponuku viac, ako ponuky neodporúčané, pričom najčastejšie hľadajú prácu pre svojich blízkych ženy vo veku 25 až 55 rokov.
Na základe pozitívnych výsledkov z prieskumu minulej televíznej kampane sme sa rozhodli vizuálne nadviazať na predošlú kampaň krátkymi TV spotmi. Kampaň „Buď posol dobrých prác“ budete môcť vidieť v televízii, na reklamných nosičoch na vybraných miestach a tiež na internete. Ako sme televízne spoty natáčali a ich výsledok si môžete pozrieť v nasledujúcich videách.
https://youtu.be/5Klsv7hW7xg
https://youtu.be/CE7UM2PVxog[:]