Poč..."/>

Zmena k lepšiemu ako hlavné posolstvo novej reklamnej kampane

7. januára 2016
2 min

[:sk]

Počet pracovných ponúk rástol významným spôsobom, ale záleží nám aj na tom, aby sme toto posolstvo dostali k širokej verejnosti. Na január a február sme preto v spolupráci s reklamnou agentúrou Zaraguza pripravili komplexnú reklamnú kampaň. Profesia.sk tak odvysiela svoje prvé televízne spoty v histórii.

Ambíciou kampane je zaujať uchádzačov o prácu a motivovať ich v prípade, že nie sú spokojní so svojou aktuálnou situáciou. V kampani nám teda ide predovšetkým o skvalitňovanie pracovného trhu a zvýšenie počtu reakcií na pracovné ponuky.

Na základe prieskumov a získaných dát sme identifikovali, na čom ľuďom vo všeobecnosti v práci záleží. Pri kampani sme sa opierali aj o tieto informácie spolu s vašou spätnou väzbou. Veríme, že to bude v konečnom dôsledku prospešné pre obe strany – ako pre uchádzačov, tak aj pre firmy.

Spoty si môžete pozrieť aj na našom YouTube kanáli.

[:]

Napísal Anton Khúla