Reakcie uchádzačov na pracovné ponuky je jedna z najdôležitejších vecí, ktoré firmy pri nábore potrebujú. Vieme to aj v Profesii, rovnako vieme, že rôzne firmy preferujú rôzne prístupy. Preto si firma pri vytváraní ponuky u nás môže zvoliť reakciu bez životopisu, alebo si nastaviť dodatočné otázky, ktoré pomôžu nájsť tých najvhodnejších uchádzačov.
Od 18. 1. 2022 vás o novej reakcii informujeme notifikačným e-mailom. Z e-mailu sa jednoducho prekliknete priamo na detail uchádzača v Profesii, kde nájdete všetky jeho prílohy a históriu. V prípade potreby si ju môžete aj stiahnuť. Reakciu uchádzača s prílohou už nebudeme posielať.
V prípade, že používate v pracovných ponukách vlastnú reakčnú linku, reakcie od uchádzačov vám budú chodiť bez zmeny, tak ako doteraz.
Ak používate vlastný ATS systém, alebo systém na správu uchádzačov tretej strany, umožníme vám odosielať si do neho reakcie. V nastaveniach marku si môžete vybrať spôsob, akým chcete reakcie odosielať:
Odporúčame poradiť sa s dodávateľom vášho ATS alebo interného systému, ktorý spôsob je pre vás vhodný. Detailný návod si môžete pozrieť aj v časti Pomoc.
Ako vás budeme o reakcii od uchádzača informovať si môžete pozrieť aj v pripravenej infografike.
Nedávno sme dali Firemnej zóne nový dizajn a pre každého klienta sme sprístupnili sekciu Vaši uchádzači z marku. Záleží nám na tom, aby klienti Profesie mali u nás všetko potrebné na úspešný nábor nových kolegov, od vytvorenia ponuky, jej dizajnu a zobrazovania a následne na prácu s uchádzačmi. V sekcii Vaši uchádzači v marku máte ku každej vytvorenej pracovnej ponuke automaticky priradené konanie. V ňom sa vám zbierajú uchádzači. Vďaka tomu máte perfektný prehľad, koľko reakcií ste dostali a hlavne uchádzačov si viete vždy dohľadať. Aj keď si konanie ukončíte, stále sa k nemu a k reakciám viete vrátiť. Vo firemnej zóne zvládnete celý náborový proces s prehľadom.