Bratislavská Incheba hostila minulý týždeň populárny festival príležitostí Profesia days. Motivačné prednášky úspešných Slovákov, vzdelávanie či zaujímavé aktivity zamestnávateľov privítali opäť tisíce ľudí.
Profesia days patria medzi najnavštevovanejšie podujatia na Slovensku so zameraním na prácu. Festival príležitostí zaznamenal tento rok v Bratislave 12 202 registrovaných záujemcov. Spoločnosť Profesia organizovala toto podujatie už po 11. raz.
Ukázalo sa, že tento ročník zaujal najmä mladšie ročníky. Najväčšia časť návštevníkov mala do 24 rokov.
Podujatie, ktoré sa v Bratislave konalo minulý týždeň, je známe pre svoje všestranné zameranie. Nejde totiž o klasický veľtrh práce, kde program tvoria iba zamestnávatelia v stánkoch. Profesia days sa venujú vzdelávaniu, inšpirácií či podávaniu užitočných rád a informácií. Doplnkové aktivity tak vedia k témam o práci prilákať aj publikum, ktoré sa obyčajných veľtrhov práce nezúčastňuje.
Potvrdzujú to aj odpovede od návštevníkov. Najväčšia časť z nich mala záujem o užitočné informácie. Hľadanie práce skončilo až na druhom mieste.
Spomedzi návštevníkov, ktorí prišli na podujatie hľadať prácu, bol najväčší záujem o administratívu. Za ňou nasledoval obchod či marketing.
Kontakt pre médiá:
Nikola Richterová
PR Manager
Mob.: +421 917 697 726
e-mail: richterova@profesia.sk